Państwa poczta e-mail w domenie @zam.pl nie działa?
- Jeśli korzystają Państwo z programu pocztowego (np. Thunderbird, Outlook Express)
Prosimy uprzejmie by sprawdzić:
1. Czy program pocztowy jest poprawnie skonfigurowany.
- wprowadzony jest poprawy adres e-mail i hasło
- skonfigurowano POP
połączenie szyfrowane:
– Serwer poczty przychodzącej : ssl0.ovh.net – Port przychodzący: 993
– Serwer poczty wychodzącej : ssl0.ovh.net – Port wychodzący: 465 - skonfigurowano IMAP4
połączenie szyfrowane:
– Serwer poczty przychodzącej : ssl0.ovh.net – Port przychodzący: 995
– Serwer poczty wychodzącej : ssl0.ovh.net – Port wychodzący: 465
2. Czy wiadomości nie przychodzą i nie wychodzą również na serwerze.
- Należy zalogować się do poczty na stronie ovhcloud.com/pl/mail/ wpisując adres e-mail oraz hasło.
- Sprawdzić czy wiadomości przychodzą i wychodzą z poczty.
JEŚLI POCZTA NIE DZIAŁA | JEŚLI POCZTA DZIAŁA |
Należy opróżnić kosz i spróbować ponownie | Problemu należy szukać w programie pocztowym |
JEŚLI POCZTA JUŻ DZIAŁA | |
Należy ustawić w programie pocztowym aby wiadomości były kasowane z serwera, lub usuwać je ręcznie, problem wynikał z przekroczenia limitu poczty na serwerze. | |
JEŚLI POCZTA DALEJ NIE DZIAŁA | |
Należy sprawdzić ilość wiadomości w skrzynce odbiorczej oraz sprawdzić: |
3. Czy otrzymali Państwo wiadomości e-mail o zawieszeniu usługi (koniec abonamentu, przekroczone limity, itp.)
4. Czy nie opłacili Państwo abonamentu za usługi.
Jeśli nie proszę o kontakt: tel: 784 494 222
- Jeśli korzystają Państwo z przeglądarki logując się przez stronę ovhcloud.com/pl/mail/
Prosimy uprzejmie by sprawdzić:
1. Czy po opróżnieniu kosza i spróbowaniu ponownie poczta działa.
JEŚLI POCZTA JUŻ DZIAŁA | |
Należy usuwać wiadomości z serwera, problem wynikał z przekroczenia limitu poczty na serwerze. | |
JEŚLI POCZTA DALEJ NIE DZIAŁA | |
Należy sprawdzić ilość wiadomości w skrzynce odbiorczej oraz sprawdzić: |
3. Czy otrzymali Państwo wiadomości e-mail o zawieszeniu usługi (koniec abonamentu, przekroczone limity, itp.)
4. Czy opłacili Państwo abonament za usługi.
5. Czy jest wysyłana odpowiedź serwera na wiadomości wysłane do Państwa. Jeśli jest wysyłana odpowiedź, proszę przesłać jej treść na nasz adres e-mail.
Jeśli nie proszę o kontakt: tel: 784 494 222