Państwa poczta e-mail nie działa!

Państwa poczta e-mail nie działa! Prosimy by sprawdzić kilka możliwych przyczyn.

Państwa poczta e-mail w domenie @zam.pl nie działa?

  • Jeśli korzystają Państwo z programu pocztowego (np. Thunderbird, Outlook Express)

Prosimy uprzejmie by sprawdzić:

1. Czy program pocztowy jest poprawnie skonfigurowany.

  • wprowadzony jest poprawy adres e-mail i hasło
  • skonfigurowano POP
    połączenie szyfrowane:
    – Serwer poczty przychodzącej : ssl0.ovh.net – Port przychodzący: 993
    – Serwer poczty wychodzącej : ssl0.ovh.net – Port wychodzący: 465
  • skonfigurowano IMAP4
    połączenie szyfrowane:
    – Serwer poczty przychodzącej : ssl0.ovh.net – Port przychodzący: 995
    – Serwer poczty wychodzącej : ssl0.ovh.net – Port wychodzący: 465

2. Czy wiadomości nie przychodzą i nie wychodzą również na serwerze.

  • Należy zalogować się do poczty na stronie ovhcloud.com/pl/mail/ wpisując adres e-mail oraz hasło.
  • Sprawdzić czy wiadomości przychodzą i wychodzą z poczty.
JEŚLI POCZTA NIE DZIAŁAJEŚLI POCZTA DZIAŁA
Należy opróżnić kosz i spróbować ponownieProblemu należy szukać w programie pocztowym
JEŚLI POCZTA JUŻ DZIAŁA
Należy ustawić w programie pocztowym aby wiadomości były kasowane z serwera, lub usuwać je ręcznie, problem wynikał z przekroczenia limitu poczty na serwerze.
JEŚLI POCZTA DALEJ NIE DZIAŁA
Należy sprawdzić ilość wiadomości w skrzynce odbiorczej oraz sprawdzić:

3. Czy otrzymali Państwo wiadomości e-mail o zawieszeniu usługi (koniec abonamentu, przekroczone limity, itp.)

4. Czy nie opłacili Państwo abonamentu za usługi.

Jeśli nie proszę o kontakt:
 tel: 784 494 222
 

Prosimy uprzejmie by sprawdzić:

1. Czy po opróżnieniu kosza i spróbowaniu ponownie poczta działa.

JEŚLI POCZTA JUŻ DZIAŁA
Należy usuwać wiadomości z serwera, problem wynikał z przekroczenia limitu poczty na serwerze.
JEŚLI POCZTA DALEJ NIE DZIAŁA
Należy sprawdzić ilość wiadomości w skrzynce odbiorczej oraz sprawdzić:

3. Czy otrzymali Państwo wiadomości e-mail o zawieszeniu usługi (koniec abonamentu, przekroczone limity, itp.)

4. Czy opłacili Państwo abonament za usługi.

5. Czy jest wysyłana odpowiedź serwera na wiadomości wysłane do Państwa. Jeśli jest wysyłana odpowiedź, proszę przesłać jej treść na nasz adres e-mail.

Jeśli nie proszę o kontakt:
 tel: 784 494 222